header site 1403

×

پیام

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL

دعوت مدیرکل نوسازی مدارس اصفهان برای حضور پرشور در انتخابات

دعوت مدیرکل نوسازی مدارس اصفهان برای حضور پرشور در انتخابات
ناصر فتحی مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان در بیانیه ای فرهنگیان استان و جامعه مهندسی را به حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دعوت کرد.
 
760 14021209 01 پیام دعوت به انتخابات
 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان، ناصر فتحی مدیرکل این اداره در بیانیه ای فرهنگیان استان و جامعه مهندسی را به حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دعوت کرد.
متن پیام مهندس ناصر فتحی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
«حضور در انتخابات یکی از مستحکم‌ترین وسیله‌هایی است که این ملت می‌تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوءنیّت و بد دلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد.» رهبر معظم انقلاب (مدظله‌)
عرصه‌ی انتخابات، میدانی مهم برای رقابت نامزدهای کرسی‌های پراهمیت مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است تا مشارکت گسترده‌ی مردم پای صندوق‌های رای را در پیش‌روی دشمنانی که با خیالی خام در صدد ضربه زدن به نظام هستند، به رخ کشیده و حماسه‌ی ماندگار مردم‌سالاری را در فرازی دیگر از تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران به ثبت برساند.
بار دیگر عزت این نظام در بیعت پر شور و شعور آحاد مختلف مردم به منصه‌ی ظهور رسیده و سرنوشت انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، پیش‌روی ملت همواره سربلند ایران اسلامی قرار گرفته است و حضور با غیرت و بصیرت آنها، شکستی دیگر را بر پیکر دشمنان این مرز پرگهر تحمیل خواهد کرد.
با توکل بر خداوند متعال و با رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله)، عرصه‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، با اهتمام ویژه ملت به نقطه‌ی روشن و شفاف برای ادامه‌ی مسیر عزتمندانه این نظام مقدس تبدیل می‌شود.
اینجانب از عموم مردم غیور و همیشه در صحنه انقلاب، فرهنگیان عزیز استان، جامعه مهندسی، و همکاران جهادگر خود در این اداره کل دعوت می‌کنم با حضور پرشور، منسجم و یکپارچه در پای صندوق‌های رای یکبار دیگر برگی زرین در دفتر افتخارات میهن اسلامی به ثبت رسانده و خالق اثری زیبا برای استمرار برافراشتگی پرچم مقدس کشورمان و عزتمندی مردم سرزمین ایران اسلامی باشند.

آخرین به روز رسانی سایت

«
»

آدرس بر روی نقشه

 

آمار بازدید

امروزامروز1880
دیروزدیروز2005
هفته جاریهفته جاری1698
ماه جاریماه جاری37281
کل بازدیدکل بازدید2034190

اطلاعات تماس

اصفهان ، خیابان باغ گلدسته ، روبروی بازار هنر ، اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان
031-32222889
031-32223092
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید