header site 1403

×

پیام

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL

ایجاد تحول با مشارکت مردم از اولویت های نوسازی مدارس کشور

مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور گفت:

ایجاد تحول با مشارکت مردم از اولویت های نوسازی مدارس کشور

سید حسام الدین حسینی مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور در نشست هم اندیشی با گروه های جهادی استان اصفهان ایجاد تحول با مشارکت مردم در حوزه مدرسه سازی را از اولویت های این سازمان برشمرد.
 
760 14030115 1 نشست با گروه های جهادی
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان در سفر مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور به استان، نشست هم اندیشی با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس، نماینده ویژه استاندار در امر مردمی سازی، رئیس سازمان بسیج سازندگی، معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و جمعی از گروه های جهادی استان برگزار شد.
حسینی مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور هدف از تشکیل این جلسه را هم اندیشی و تعامل بیش از پیش نوسازی مدارس با گروه های جهادی و تنوع بخشی به فعالیت خیرین مدرسه ساز عنوان کرد و گفت ایجاد تحول در حوزه مدرسه سازی با مشارکت مردم از اولویت های سازمان نوسازی مدارس کشور است.
حسینی با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز یکی از موفق ترین مجموعه ها در سطح کشور است گفت بالغ بر ۶۰ هزار خیر مدرسه ساز در طی سنوات گذشته در کشور در مدرسه سازی مشارکت داشته اند.
وی همچنین از مشارکت ۱۱ هزار میلیارد تومانی خیرین مدرسه ساز و بنگاه های اقتصادی در امر مدرسه سازی در سال گذشته خبر داد.
محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز گفت: فرهنگ مشارکت خیرین در امر مقدس مدرسه سازی هم ریشه در دین مبین اسلام و هم فرهنگ ایرانی ما دارد و خوشبختانه خیرین مدرسه ساز اصفهانی در ساخت بیش از نیمی از مدارس مشارکت دارند.
همچنین ناصر فتحی مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت وظیفه ما است که مدرسه ایمن چه از لحاظ ایمنی در برابر زلزله و چه از لحاظ ایمنی سیستم استاندار گرمایشی برای دانش آموزان تامین کنیم.
وی افزود مدارس غیر ایمن از منظر ایمنی در برابر زلزله در استان اصفهان طی ۱۵ سال گذشته از ۷۵ درصد به ۱۹ درصد کاهش پیدا کرده است. 
همچنین در زمینه استاندارد سازی سیستم های گرمایشی از ۲۳ هزار کلاس درس غیر استاندارد ۱۷ هزار کلاس درس به سیستم استاندارد گرمایشی مجهز شده و هم اکنون ۷۰۰ کلاس درس دیگر در دست استاندارد سازی می باشد.
در پایان مقرر شد کار گروه جهادی استان در زمینه مدرسه سازی با همکاری قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر تشکیل گردد. و فعالیت های خود را در این حوزه افزایش دهد.
 
760 14030115 14 نشست با گروه های جهادی
 
 

آخرین به روز رسانی سایت

«
»

آدرس بر روی نقشه

 

آمار بازدید

امروزامروز1819
دیروزدیروز1552
هفته جاریهفته جاری5216
ماه جاریماه جاری40799
کل بازدیدکل بازدید2037708

اطلاعات تماس

اصفهان ، خیابان باغ گلدسته ، روبروی بازار هنر ، اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان
031-32222889
031-32223092
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید