×

Message

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL

مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان به پویش بساز مدرسه پیوست

مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان به پویش بساز مدرسه پیوست
ناصر فتحی، مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان به همراه اعضای شورای معاونین، در راستای توسعه عدالت آموزشی به ویژه در مناطق کمتر برخوردار به پویش ملی «بساز مدرسه» پیوستند.
 
 
14040811 مدیرکل نوسازی مدارس به بساز مدرسه پیوست
 
 
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان،امروز یازدهم آبان ماه ۱۴۰۴ در پی اقدام ارزشمند رئیس‌جمهور در پیوستن به پویش ملی «بساز مدرسه»، فتحی، مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان نیز با هدف توسعه زیرساخت‌های آموزشی در استان به ویژه مناطق کمتر برخوردار، ده درصد از حقوق خودرا به این امر تخصیص داد همچنین اعضای شورای معاونین این اداره کل با تخصیص ۵ درصد از حقوق خود به پویش بساز مدرسه پیوستند. این حرکت، نمادی از تعهد سازمانی به عدالت آموزشی و الگویی الهام‌بخش برای همه کارکنان است.
فتحی با تأکید بر اهمیت توسعه عدالت و مشارکت در نهضت مدرسه‌سازی گفت: پویش بساز مدرسه، فرصتی ملی برای هم‌افزایی و مشارکت مردمی در ساخت آینده آموزشی کشور است. ما در استان اصفهان با ظرفیت بالای خیرین و همراهی مردم، می‌توانیم نقش مؤثری در تحقق اهداف این پویش داشته باشیم من هم به سهم خود علاوه بر وقت و انرژی از حقوق نیز دریغ نمی کنم.
وی ادامه داد: زمینه‌های مشارکت در این پویش شامل موارد زیر است:
 
مشارکت نقدی در پروژه‌ها
تأمین نیازهای پروژه‌ها
اهدای کالا، خدمات و توانمندی‌های تخصصی
سفیر شدن برای جلب مشارکت مردمی
 
 

Isfahan Provincial Schools 'Renovation School, an executive development organization, is a subsidiary of the Schools' Renovation Organization. This office is responsible for the construction, completion, repair and equipping of the educational units of the province.

Location on the map

آدرس بر روی نقشه

 

Visit statistics

TodayToday787
YesterdayYesterday1867
This weekThis week6648
This monthThis month28983
Total VisitsTotal Visits3005502

Contact Us

Isfahan, Goldeh Street Garden, opposite Barajerner, Isfahan Province Schools Renovation Directorate
031-32222889
031-32223092
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.