در یکصد و هشتاد و هشتمین جلسه شورای آموزشوپرورش استان اصفهان مطرح شد؛
تشکر از موافقت با فوق العاده خاص کارکنان / ضرورت توجه به معیشت همه کارکنان / برای بهبود وضعیت فضاهای آموزشی کشور سالیانه حدود ۱۰۰ همت بودجه نیاز است
رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور عنوان کرد: استخدام ۳۰۰ نیروی جدید در سال جاری، نیز در حال تحقق است.
تشکر از موافقت با فوق العاده خاص کارکنان / ضرورت توجه به معیشت همه کارکنان / برای بهبود وضعیت فضاهای آموزشی کشور سالیانه حدود ۱۰۰ همت بودجه نیاز است
رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور عنوان کرد: استخدام ۳۰۰ نیروی جدید در سال جاری، نیز در حال تحقق است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان، حمیدرضا خانمحمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس این سازمان؛ در یکصد و هشتاد و هشتمین جلسه شورای آموزشوپرورش استان اصفهان با حضور معاونان وزیر آموزش و پرورش و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت همراهی و حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بهویژه اعضای کمیسیون آموزش اظهار داشت: اقدامات انجامشده توسط کمیسیون آموزش بهویژه در حوزه افزایش اعتبارات عمرانی و مدرسهسازی بسیار قابلتقدیر است.
وی افزود: بهعنوان نمونه، در برنامه هفتم توسعه، اعتبارات سازمان نوسازی مدارس تقریباً سه برابر شده که این رشد بهویژه در ردیف تخریب و بازسازی، نتیجه درایت کمیسیون در فهم دقیق مسائل عمرانی آموزشوپرورش است.
رییس سازمان نوسازی مدارس کشور ادامه داد: بر اساس برآوردها، اگر قرار باشد وضعیت فضاهای آموزشی کشور به شکل قابلقبولی بهبود یابد، سالیانه حدود ۱۰۰ همت بودجه نیاز است، در حالی که اکنون حداکثر بودجه تحققیافته حدود ۳۰ همت است.
خان محمدی ضمن تقدیر از تلاشهای مدیران استانی و خیرین مدرسهساز، گفت: استان اصفهان با محوریت رئیس هیئت مدیرۀ مجمع خیرین مدرسه ساز استان، استاندار و دیگر مسئولان، همواره پیشگام در اجرای طرحهای مشارکتی بوده و در حوزه جذب خیرین مدرسه ساز، جایگاه نخست کشور را دارد.
رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور عنوان کرد: استخدام ۳۰۰ نیروی جدید در سال جاری، نیز در حال تحقق است.
وی با اشاره به تلاشهای صورتگرفته در موضوع رتبهبندی و تشکر از موافقت با فوق العاده خاص کارکنان، خاطرنشان کرد: آموزشوپرورش یک نظام بههمپیوسته است و نمیتوان در توسعه این مجموعه فقط معلمان را دید؛ کارکنان اداری، فنی و خدماتی نیز نقش مؤثری در تحقق اهداف تربیتی دارند و نگاه تفکیکی به بخشهای مختلف آموزشوپرورش با ماهیت این دستگاه عظیم در تضاد است.